lørdag den 2. februar 2013

Bloggerjomfruens bekendelser

Jamen hurra og halløjsa, så lykkedes det mig endelig at tage mig sammen til at oprette en blog! Hensigten har været der længe, men optrækket har vist været i udu... Men nu er jeg her!

Du skal ikke forvente stor skrivekunst, sammenhæng eller grandiøse tanker her på bloggen. Det bliver vist mere et forum for min krøllede hjerne, mine i kø stående spydige betragtninger om løst og fast, stort og småt om livet i et hjørne af Udkantsdanmark og mine mere eller mindre flippede projekter.

Forhåbentlig giver det anledning til lejlighedsvis moro og velbehag at følge lidt med. Ellers find et andet sted at bruge nogle minutter af dit liv!

På snarligt gensyn :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...