søndag den 28. april 2013

Genbrug og vasketøj

Tænker det er meget heldigt, at jeg er ret begejstret for at ordne vasketøj... 


Og endnu mere heldigt var det, at en stor del af bunken denne gang bestod af arvegods fra søde Dorthe og hendes to sønner. 
Ligeså meget jeg sætter pris på nyt tøj elsker jeg at arve! Både til mig selv og min søn. Jeg kan godt lide tanken om at give gamle ting nyt liv, og jeg syr gerne lidt om, klipper tråde af og barberer fnuller væk for at tingene bliver pæne igen og klar til at blive en del af en ny familie. 
På samme måde bliver jeg også rigtig glad, når andre kan få glæde af ting, jeg ikke længere vil have. Så jeg sender tit smser rundt og adviserer folk inden for fornuftig radius om, at turen til Kirkens Korshær er i gære, og inden for hvilken tidshorisont folk skal komme forbi for at slå kløerne i mine aflagte sager. 
I dag toppede jeg yderligere vasketøjet op for i morgen ved at tage til garagesalg hos en gammel klassekammerat, som havde masser af fine sager på bud. 
Hurra for min nye vaskemaskine!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...