lørdag den 4. april 2015

Påskesysler

Holder fri i påskedagene. Luksus i mediebranchen! Og jeg nyder det i fulde drag.
Har gennem nogle uger planlagt, at nogle af dagene skulle bruges på fremstilling af et par barselsgaver. To stk. juniortæpper syet af en blanding af gammelt sengetøj fra skabet og byens genbrugser. Har med vilje lavet dem så store som juniordyner, for de der babytæpper er tilovers efter højst et år, og så skulle fanden da have brugt så meget krudt på at lave lortet!
Mangler kun at lave kanterne på tæpperne, og jeg tror, det ender med en tur forbi min veninde Susanne og hendes overlocker og noget fed kontrasttråd.
Og så er der jo sket intet mindre, end at min søde mand er kommet i sving med at få projekt reol-over-vinduet først ud i livet. Nu er der også kun gået halvandet år, siden vi byggede om...
Det er som sædvanligt Ikeahacking, vi har gang, lugesom vi gjorde med resten af den indbyggede reol. Glæder mig så meget, til det står færdigt med lister og inddækning og hele pivtøjet, så det ser færdigt og "meningen" ud!
God påske derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...